8 nov 2006

wat zou December 2006 moge brenge??

hmmm ja, ik verveel me effe, dus ga maar effe proberen weer eens een blogkie te maken!!
Waar zou ik eens beginnen.. uuuhhhmmmmzzzz
hmm 'k kijk in mn agenda en 't valt me op dat het alweer bijna december is, Sinterklaas, Kerst en Nieuwjaar.. Tjonge ik heb hier eigenlijk totaal geen zin in,
Waarom?? hmm eigenlijk genoeg redenen, maar in details, daar ga ik jullie niet mee belasten!! Gewoon effe in het kort wat er nu door me heen gaat.. nu ik beetje over nadenkt... Mn pa vroeg me gistern nog, 'heb je nog plannen voor kerst/nieuwjaar??' Nah eerlijk gezegd NIETSSS!! Ja er wordt dacht het weer een "Diner with Friends" maar ja daarover heb ik tot nu toen nix meer over gehoord... Dat is echt geselli en ik hoop dat we het erin houden..
Laten we een traditie er in houwe:P
Verliefd Verloofd of Getrouwd of Vrijgezellig
Deze moeten we er wel in houden leuteeee
Sinterklaas, jaa daar doe ik al jaren nix meer mee?! Nieuwjaar, hmm wat zou ik gaan doen hè?? Bij wie zal ik het dit jaar vieren?? Of ga ik besluiten gewoon lekker te gaan slapen haaha nee dat maar niet, Ik weet het nog niet, gwoon relax, toosten en zie wel wat de nacht brenge moge.. Ik heb in iedergeval geen zin om iets te regelen en dat is wel duidelijk denk het (nanana)
Ach ja en dan heb je kerst nog, gezellig effe 1ste X-mas naar de kerkedienstje en dan zie ik dan wel weer, uhm en dan nog 2e kerstdag, ach ja wat de dagen ook brenge mogen. Heb er eerlijk gezegd geen zin in om er over na te denken.
Ik laat het gewoon op z'n beloop en zie wel wat de December 2006 brenge moge..
Dat was het dan, ik heb geen zin meer, ik nu te veel over nadenken en daar heb ik geen zin in??

1 opmerking:

Daniel, Deborah, Techiya, Salomé en Obediah zei

Bekend gevoel jah! Heb je mail van je nichtje Techiya nog gehad?? Zoniet kan je dan even een mailtje sturen naar techiyapattipeilohy@Hotmail.com