7 dec 2006

Kerst & Nieuwjaars ACTIE

Hier ben ik dan weer met een actie

Bestel vóór 13 dec.

Risolles' - Loempia - Dalar gulung
10 stuks € 10,--

Pangsit € 7,50
((gehakt of krab ))50 stuks

Pangsit Combi € 8,50
25 gehakt/25 krab

Pangsit Speciaal: € 10,--
20 gehakt / 20 krab / 20 gamba


Bestellen na 13 dec.
€ 1,35 per Risolles - Loempia - Dalar Gulung
€ 4,50 per 25st. Pangsit's

Denk er aan dat je ruimte in je vriezer hebt, want je mag ze vers bij me ophalen of ik lever ze vers bij je af

Alle dagen van December 2006 ben ik bereid de snacks te maken, maar van 23 t/m 27 dec. en op 30-31 dec. niet :P,je mag dezer dagen gerust bestellen.
Voor alle duidelijkheid, het is dus niet mogelijk om 23-24 dec. te leveren voor de 25-26 dec. tenzij er voorraad is.dit geldt idemdito voor de 30-31 dec. voor de oud-&nieuwjaarsDag, tenzij op voorraad.
Snap je 't een beetje wat ik bedoel??

Het beste is je bestelling door te geven door een belletje (of smsje)

naar 06-14.44.29.86 of mailen naar ddsahupala@home.nl

Nou hierbij iedereen alvast Gezegende en Fijne Feestdagen,
Geniet ervanen denk bovenal aan "The Reason of This Season!!"


Blezz and Greetzz
Didi Sahupala

Geef 't door aan diegene van wie je misschien weet die dit ook wel graag wilt (bestellen)

Geen opmerkingen: