4 jul 2007

just2say2yah


een tijdje ging het goed
even ging 't fout
het herstelde zich
maar besloot opnieuw
de fout in te gaan
het was z'n eigen keus
en nu is het uit

S. het is al 3weken over
maar mijn liefde voor jou
zal niet snel over gaan
ik mis jou en jij mist mij
maar het is nu echt voorbij

het ging allemaal zo goed
je hoefde je niet voor mij te bewijzen
alleen het vertrouwen die ik had
heb ik blijkbaar toch weer verkeerd geschat

lieverd.. we zijn elkaar kwijt
maar we houden contact

love and miss ya

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Didi,

Ik heb een reactie geplaatst op de blog van Steven zoals je misschien gelezen hebt. Ik lees nu je gedicht van Juli. Ik maak hieruit op dus dat hij teruggevallen is...wat vreselijk!!!! Ik ben de ex-vriendin van Frans en heb samen met hem een dochter Kimberley en wil heel graag weten hoe ht met hem is. Misschien dat jij mij verder kan helpen? Ik vind het echt heel erg en hoop dat hij zichzelf kan hervinden. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik jou kontakt. Ok je kan mij mailen op madeleine_mulder@hotmail.com