11 dec 2008

Druk Druk Bezigg

* Looking for a new Palace

* Clean Up My Home

* Trow Away Things

* Selling Stuff

* (Ander) werkzoekende

House-Home-Palace
Ja zeker ik ben wel toe aan een ander Plaza'tje, dus hoogste tijd om mn huisje beetje bij beetje opruimen, te ontruimen
(nog) Goed spul, meubelen, kastjes, spulletjes etc. op marktplaats e.d. zetten.
Heb al aantal keren wat op funda.nl gezien en gereageerd op appartementjes, maar helaas mocht het (ook) niet baten..
Via de woonsite's zie ik ook aantal leuke woning'kjes staan, dus wie weet moven we binnenkort uit de Windmolenbroek, wel blijvende in Almelo.
Aan gedacht om nr Enschede te verhuizen, maar aangezien ik geen connectie/band hebt met E'de is het vervallen:P.
En je wilt niet weten.. Vorig jaar bij toeval kreeg ik te horen dat er in zome 2008 een woning vrij komt in hartje centrum. Ik naar de woningstichting en bleek dat mijn inschrijving vanaf 2005 helemaal niet meer bestond. Blijk dus dat je elk jaar moet laten weten 'via een brief' die van hun ontvangt, dat je nog geinteresseerd ben. Nou deze heb ik dus nooit never gehad. Maar goed 'een mevrouw' wist het goed te maken en gaf mij 6maanden tegoed, dus als het zover zou zijn zou ik iets meer dan een jaar ingeschreven staan. Daar was ik blij mee, maar in maart kreeg ik te horen dat ik niet in aanmerking komt voor dat woninkje.. Nou daar baalde ik ontzettend van maar natuurlijk wel verder zoeken.
In oktober bel ik naar de woonburo en zeg dat ik wat woningen zie op de site en er in geinteresseerd bent. Jammer genoeg de woningen die ik op dat moment wilde waren mogelijk verhuurt aan anderen. Nou pech dan maar.
Blijf vooral kijken en zoeken en als je weer wat ziet, mevrouw Sahupala, bel gerust weer.. Dus dacht ik hmmm als zo langzaam en moeilijk gaat ga ik proberen via de makelaar. Dat had ik dus net al verteld, mocht helaas niet baten, maar nog steeds blijf ik zoeken, snuffelen en om mij heen kijkende... Nu 2wkn geleden zag ik dus wat woningen, staat blijkbaar het hele jaar al.. maar is mij niet opgevallen of niet bij stil gestaan. Mennistenhoek en omgeving.. en de andere kant van centrum Emmastraat e.o.
Dus ik vorige maand weer bellen en wat kreeg ik te horen,
'uhmm mevrouw u staat niet eens ingeschreven'
Blijkbaar dachten zij, toen ik hun liet weten dat ik ook via makelaar aan het zoeken ben...nou dan zoekt ze vast niet verder (via ons).. en pleuren ze me er zo eruit..
Zoooww ikke pist off natuurlijk, maar bleef rustig.. U wilt me toch niet gaan zegge dat ik al na 2x te hebben ingeschreven mij weer moet inschrijven. maw. stond in 2005 ingeschreven, in 2007 laat ik wat van mij horen, ben ik dus 2jr kwijt?? Weer ingeschreven met 6maand tegoed, dus weer een extra jaar weg.. Nou next week een afspraak maar gemaakt, want nu wil ik dus echt wel mijn inschrijftijd terug...Spannend spannend stresse, Be Calmmmm

Work-Job
10 November is mijn contract bij BP Bolder Actomat weer verlengt voor een jaar.
Jammer genoeg zal dit mijn laatste contract verlenging worden..
Dus naast het zoeken van een woning, ben ik ook al druk op zoek naar een andere Job.. Het valt niet mee. Ik was afgelopen jaar al zoekende, en een paar sollicitatie's gehad maar het mocht niet baten..
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als ik weer zonder werk zou moeten zitten, maar toch is het fijn, in mijn situatie, om tijds-/dagbestedingen te hebben. Ik krijg/hou dan toch zeker mijn Wajong!!

al met al... sorry dat ik laatste tijd niet meer geblogt hebt.
Dit is 1(één), nee 2(twee) van alle redenen

2 opmerkingen:

anne-marie zei

Ja klantvriendelijk noemen ze dat bij de woningstichting.
Maar ondertussen gaan er leuke huisjes aan je neus voorbij.
Maar het kan ok zijn dat er een speciale voor jouw vrij komt,dat je daar op moet wachten.
Eentje waar je echt je plaza tegen kunt zeggen.
Voorlopig heb je nog werk,dus didi mi rustig aan.
Laat je verrassen.

Alles komt goed

Anoniem zei

hi did,
het klopt inderdaad dat je elk jaar je opnieuw moet laten inschrijven bij de woningstichting.hier kwamen wij ook pas achter!

groetjes
barnesie