20 mrt 2010

nieuwe pompie-dompie

En daar istie dan.. Heb mn nieuwe pompie nu al een paar daagjes in gebruikt..
Het bevalt me tot nu toe nog.. Ben nog alleen benieuwd op ik het gepiep/alarmsignaal hoor als mn spuitje bijna leeg is.. en die komt een dezer dagen.. Spannunt!!
Ze vertelden mij dat deze makkelijker en simpeler in gebruik is, maar dat vind ik wel meevallen.. mn oude pomp was zo ingesteld, geen uitgebreide menu-keuze etc. Deze dus wel, maaar ik red me er wel mee.. Eindelijk geen lekkende en stinkende pomp (geur vd remo is bahbahbah) en daar ben ik heel blij mee.
Ik spring en ren weer de trap op.. haha grapje, maar ben gelukkig niet meer zo benauwd en natuurlijk het weer was afgelopen dagen ook heerlijk aangenaam..

en oh ja, heb net mn auto gewassen, dus de energie is er weer whahahahahaaa

Geen opmerkingen: