27 mrt 2006

Echo(grafie)

Vandaag moest ik effe naar Nijmegen, voor Echo van mijn hart!! Ik ben er al aardig mee bekend hier in Almelo, en dit was de 1ste keer dat ik deze echo heb moeten doen in dit ziekenhuis... Dus diegene die de echo deed vroeg me wat ze in Almelo altijd zeiden... Want ik had een beetje een onregelmatig hartslag en de ritme was vrijwel errug snel... Dit is eigenlyk wel algemeen bekend bij mij...
Vorige week kreeg ik op een avond een gemene steek bij mn hart, maar dat ging na 10minuutjes wel wat weg en is ook niet terug gekomen, wel had ik de laatste dagen wat last van wrijvingen. Dat ik mijn hart voelde ruw en onrustig zit te wrijven Dit had ik dus wel even aangegeven aan de laborante... Ze kon het wel horen dat ik wat wrijvingen had, maar het was niet om bezorgd over te worden. en het zou wel weg gaan... Want ben nog wel wat snotterig, en ook weer wat hoesterig (bedankt usi Talie) dus kan zijn dat er wat in de weg zit rondom het hart... Volgende week heb ik een afspraak staan met mijn (nieuwe) longarts, dus van haar zou ik het dan vast wel horen wat het geweest had kunnen zijn...


Hierna ben ik effe wezen Chillù bij een vriendin van me.. ('t Was geshelli, Mirell&Shaëll) Dat vond ik wel effe fijn, want elk jaar als het SummerTime wordt, moet ik effe op ritme komen, alsof ik een jetlag heb ofzowww, dan kan ik wel een paar daagjes overdag de hele dag slapen... Maar dat doe ik maar niet, want dan ben ik de ritme helemaal kwijt... Maar het gaat goed... Strax weer Chillù bij een vriendin, (YvEs) dus de ritme ga ik snel weer terug krijgen hihihi...

Geen opmerkingen: