8 mrt 2006

They R effe Back

... de snotterij+hoesterij bedoel ik, net als in december, heb ik wéééér een bronchites opgelopen, dacht dat het aan de ophoging van mijn medicatie lag, duzz niet...
Gisteren Thorax-longfoto gemaakt en gesprek gehad met één v.d. longarts, want mijn eigen longarts was op vakantie... Oh ja, mijn ((vorige)) longarts. drs. Hardardottir, is een IJslandster, en die is nu terug naar IJsland, dus heb sinds 3 weken een andere longarts gekregen, die drs.H. vervangd dus, dan weet je dat ook weer, ;-)
Het gaat nu alweer wat beter, afgelopen zon-/maandag was ik wat koortsig, dus dat was een beetje de reden dat wel effe foto's van mijn longen moest maken... Maandag was de huisarts effe langs geweest en heeft me 'n anti-biot gegeven vr 7dgn... Nou ik hoop snel van die bronchites af te zijn, en dan maar weer eens kijken hoe ik me ga voelen, lichamelijk

Geen opmerkingen: