22 feb 2006

Een week echt nix........ doen

Ja, zo verloopt deze week voor mij een beetje, ik ben zowat nie buiten geweest, ach ja, zo af en toe effe naar mn autootje lopen iets eruit halen... Nix naar de stad, op visite gaan, hapjes maken, gewoon lekker lui thuis zitten, nutteloos achter de pc zitten, naar dingen surfen, alle Blogs beetje bekijken, kletsen met mijn neefje (MSN'n), want het is vakantie!! Eigenlijk best saai, zou het Cker niet lang uithouden, als dit de cirkel was... Nutteloos thuis zitten... Gelukkig is mijn agenda vol beschreven met wat ik ga doen... En heb ik elke dag wel tijd om mijn Hemelse Vader op te zoeken!! Alhoewel ik nog steeds moeilijk in slaap val, luister ik naar muziek of praat ik gezellig effe met mijn Heavenly-Pappie...
Ken mensen die thuis zitten en niks nuttigs bedenken om te doen... Nou weet ik echt hoe dat eens voel, Niet bewust gedaan, maar als ik nu zo denk, is dat een v.d redenen dat de moslims vasten, is om te voelen hoe een arme zich voelt zonder eten... Nou ben effe thuis nutteloos zitten doen, en weet echt wel hoe dat voel... Kl*te, ppfff... Nou logisch dat je depri ervan wordt... Hhahaha...
Maar goed morgen komt mijn troelaa'tje Esperanza, dus dat wordt weer gezellig, gaan we effe nog chill'n bij Cheyenne, mijn Indiaantje... En vrijdag bruiloft van Wesley en Mirella... en Shaëll natuurlijk, Heb er erg wel zin in...
Toch nog iets NUTTIGsssss

Geen opmerkingen: