1 feb 2006

Verhouding klopte niet?!

Dinsdag 31jan.'06 moest ik effe voor Xtra Controle naar 't Zknhs in Nymegen... M'n longarts wilde my wel effe zien, omdat ik me lichamelijk niet echt fantastisch voelde (zie vorige blog) heb voor de afspraak een longfunctie + 6min. looptest moeten doen en bloed moeten prikken... De (voorlopige) uitslag zag er vergeleken met de vorige keer beter uit, een verbetering dus!!
Wat bleek dus, de verhouding tussen medicijn en mijn gewicht klopte dus niet?!
De dosering wordt dus afgestemd op myn gewicht, aangezien ik dus 3-4kilo was afgevallen, klopte de dosering niet... Deze is dan nu ook verlaagd, ik zal nl. op 0,019ml p.uur en nu is het verlaagd naar 0,014ml... Zelf bij het verlagen v.d. dosering is het mogelijk dat mijn lichaam er aan moet wennen, en dat is wel zo. voel me vandaag ook niet echt fantastisch, maar dat gaat als het goed is wel over!! Over 2 dagen moet ik minder last hebben van de last die ik had (minder eetlust, overgeven, diarree, het niet lekker in mn vel zit'n, etc.)

Hhmmm... We'll see toh?!

Geen opmerkingen: