1 feb 2006

Ja Las net het Blog van myn liefsten Deb&Daan, Heb precies zo'n week gehad...Na een actieve en drukke week, zaten we (pa&ik) za.dag te babbelen over een leuke week die we hadden... Maandag en dinsdag druk in de weer voor mn pa die alweer 57 is geworden Woensdag een relax dagje gehouden en bijkomen van de verjaardag!! Donderdag op mijn nichtje Vera gepast en heel Rijssen afgezocht naar een Schildpad, want vrijdag hadden we een vrijgezellendag gepland voor Mirell en moest nog iets persoonlijks kopen, iets waar je als je aan Mirell denkt, dan denk ik aan, nou ik dacht dus aan een schildpad, (Mirell U know what I mean gnagna, gekke meid ;-) Het was echt gezellig en we hebben stuk voor stuk genoten v.d. dag...
Een relaxe weekend houden, maar dan gebeurd er iets, iets wat net als Deb zegt wat ook wel een impact heeft op je dagelijks leven, en je diep raakt en zo ook op die van mij... hoe ga je ermee om en hoe reageer je erop?! Je vraagt God om wijsheid... Hoe kan dat nou?! Zomaar terwijl er bijna geen aanleiding van was.. Ergens weet je wel hoe het komt, maar als het zo ook weer onverwachts komt, weet je het gewoon effe niet meer...en dan krijg je nog eens iets onder je neus gedrukt, waar je echt versteld van staat, wat doe je ermee... Altijd zeg je maar 'leg het gewoon in Zijn handen' Dat is makkelijk gezegd dan gedaan.... Ik leg het wel in Zijn hand, maar de gevolgen weet je gewoon effe niet... Afstand ervan houden en zoveel mogelijk afleiding zoeken, om er niet aan te denken!!

Geen opmerkingen: