15 feb 2006

hallo zeg Waar blijven jullie nou??

Nou het is al een tijd geleden dat ik bekend hebt gemaakt dat ik snackie'zz/hapjes aan het maken bent... Ten eerste het is dat het een Sponsor-actie is... Voor diegene die het nog steeds niet goed hebben begrepen... Dus al die lui die in het begin meldde "oh ik ga snel een keer wat bestellen" nou waar blijven jullie nou!! Van de vele reactie's (meer dan 10) zijn er maar 3 trouwe sponsorss!! Het schiet zo echt niet op, ik ben nu maar effe naar een andere oplossing zoeken!! Okaj die heb ik al, maar moet er nog effe achteraan!! Want ik ben nog niet eens op de helft van het bedrag die ik aan D&D wilt overhandigen!!!
Dus alle mensen die reageerden en het wel zeggen maar niet doen... Diep teleurgesteld hoor in jullie!! hahahah... Ik heb van alles nu een voorraad, dus kom maar langs of pleeg je foontje of typ een mailtje, zo moeilijk is dat toch niet?!

Geen opmerkingen: