29 apr 2006

Jongù TjongùJongù, het gaat me in de benen en voeten zitten... uuhm ja, wat dan, wat dan?? vraag je je af??
Ja, het is de pijn die ik krijg als ik lang loopt, zere voeten en vermoeide benen, kan dan zo-wat nie meer lopen, Ik loop wel door, maar met moeite ;( en het liefst plof ik meteen op de grond als er geen bankje oid. in de buurt te vinden is...
Ppfff 1ste.X was het djalan2 di ZeeuwseKust, 2de.X Pasar Malam, adoe*zeh, 3de.X "scheepsrecht", djalan2 di Enschede, 4de.X 2Day, QueensDajah.
Men what tha hek, Hoe dan nu?! Ik zal en wil nr Italië. Na zo'n doorslepend jaar, ben ik er wel aan toe!! En natuurlijk is het helemaal fijn, met een stel vrienden... Heerlijk is zie er egt naaruit!!

Uhhmm ja, ik denk dat ik maar eens vaker ga wandelen - fietsen ofzo.
tot nu toe - af en toe - Heerlijk weer, meby tha pain will a little bit go away

Geen opmerkingen: