19 apr 2006

O,OO1ml higherrr ;-(

Zoals afgesproken om de 2 weken op de dinsdag, telefonisch spreekuurtje met
mijn longarts van st.Radboudziekenhuis..
Helaas maar toch, ze blijft volhouden om door te gaan met ophogen naar de streefdosering (0,022ml) !! Maar ik blijf natuurlijk ook volhouden, dat mijn lichaam niet hetzelfde is al een Belanda-Body!!
Ook heb ik weer eens na 4,5wk mijn infuus vervangen, eerlijk gezegd helemaal vergeten om het bij te houden (voor de hygiëne toh).. Maar ja ik voelde me zo goed en had totaal geen last van waar mijn infuus zat... Gelukkig, blijkbaar, want waar het plakt rondom de slangetje dat in mijn lichaam zit, ging mn huid al zacht en los zitten... Dus het was dan ook wel egt tijd en nodig om het te vervangen!! Next time ff opletten en toch wel ff om de 3,5wk vervangen... Maar ja dan heb ik altijd weer die tijdelijke pijn, van het prikken.. Gelukkig valt de ophoging dit X mee, eerste dag wel ff warm, hoofdpijn en misselijk maar dat was de volgende dag weer over.. ThnxGod
Verder gaat het goed met me, voor diegene die het vragen... Maar nu is het echt zo, elke keer zei ik weleens 'ja hooooor, het gaat wèl goed, naar omstandigheden, weinig last v.d. bijwerkingen' (maar dat is ook zo, vergeleken met andere die dit hebben) maar echt de laatste paar weken voelde ik me echt waar echt goed, jammer genoeg nog wel af en toe buiten adem, hoesterig en altijd nog verkouden, loopneusss, maar niet dat het ernstig is... Ik heb gewoon die beperking&(andere) bijwerkingen!! Het ging-gaat goed, omdat ik gewoon ook weer effe zelf de auto kan pakken en alleen boodschapjes doen of effe rond slenteren door de stad... Gewoon lekker eruit, want de hele dag thuis zitten, vind ik nog steeds nix... Nou ik hou het hier ff bij want ik moet alweer pleitossss...
Tot Noodlesss

1 opmerking:

Ruth zei

Hoi Didi!
Weet je wat helpt tegen de pijn bij het schieten van de naald? Eerst even de plek koelen met een koelpack! Doet echt wonderen! Aangezien ikzelf de naald officieel om de 3 dagen moet verwisselen, heeft iemand mij aangeraden om van tevoren even te koelen.

Liefs, Ruth