21 aug 2006

Our Generation Is Growing

Ik ben echt super blij, een 2 maand geleden moest ik weer eens op mn nichtje Vera passen... Trots vertelde ze dat er een baby in mama's buik groeit en dat het haar broertje of zusje wordt... en mocht ze van mn zus Patricia de echo laten zien!! Na ander half maand moest er weer een echo gemaakt worden.
En nu mag iedereen het wel weten.

Vera krijgt een broertje of zusje

en dat niet alleen!!!
Vorige week, kon mn zus Natas niet wachten totdat ik en mn vader effe bij haar op de koffie komen... ipv. donderdag, gingen we de dinsdag effe langs...
Daar nog een nieuwsss.....
Natas haalt Cheyenne op... Komt beneden en zegt ´trots´

Cheyenne krijgt een broertje of zusje !!!!

waaaaaaaaaaattttttttt....

Dit is toch wel echt onderverwachts en zeer zeker GEWELDIG nieuws allemaal...


Our Generation is Growing!! Jihaaaa

Als ik me er zo bij na denkt, gaan er heel wat gedachtens door mij heen...
ondermeer ::: nog meer kids om op te passen ::: nog meer een trots dat ik weer 2x achter elkaar tante mag worden :::
En nu hoop ik toch echt dat het 2 boys worden, ze zijn al in beide in de 4e maand, dus het is niet meer voor het kiezen, het geslacht is al bepaald...


We´ll see what God will give us this time



Geen opmerkingen: