20 sep 2006

standaard sterkte 2,5mg naar tijdelijke sterkte 5mg

ahaha Maandag ontdekte ik ineens dat mijn flesjes op waren en dat ik nopes thuis meer 1 had, Gisteren (dinsdag) dus effe (3uur) heen en weer getjeest naar Nijmegen, want ze kunnen nog steeds niet afgehaald worden bij je eigen apotheek :? Helaas wisten ze op de afdeling niet of er nou al nieuwe flesjes besteld zijn, maar gelukkig was er nog wel een reserve flesje van mij aanwezig.
Deze heeft dan wel een 2x zoveel meer dosering dan wat ik nu krijg.
De sterkte die ik nu hebt is 2,5mg, waarmee ik op pompstand 0,020ml sta.
Nu heb ik een flesje meegekregen met sterkte van 5mg. Ja dat is 2x zoveel dan wat ik nu hebt!!
Dus om op hetzelfde te blijven, moet ik de pompstand halveren tot 0,010ml... Dit wil dus ook zeggen dat ik minder per tik krijg, maar wel even veel.. Of het nou gevolgen heeft, moet ik dus nog achter komen. Ik hoop natuurlijk van niet, tenminste dat kon de verpleegkundige mij dus niet vertellen, (zoals vaak)...
Gelukkig had ik een keer naar de VUmc Amsterdam gebeld, en had ik dit toen gevraagd, stel..... Deze zei dat het niet zoveel uitmaakte, het hoeft niet maar het kan want elk lichaam reageert anders, Errug irritant, maar zoals ik zelf ook denk van niet.
Maar bid in iedergeval, dat het net zo goed gaat als hoe het nu gaat.

Heerlijk voel ik me nu ook in mn fel, ik ben erg veel afgevallen, maar ik heb het bij neer gelegd dat dit gewoon mijn normaal is, want voordat ik 'ziek' was, was ik ook niet gezet, dik or else... Ik kan vreten, uhm eten, bikken wat ik wil, maar kom geen kilo's aan.. Eigenlijk wel lekker zo, ik wil nog wel wat meer vet over mij, benen, armen, nee niet mijn buik en nek en gezicht hihi, maar ja ongezond gaan eten is ook geen optie!! Gewoon eten wanneer ik wil eten, met mate, als het maar gezond blijft hihihi

Geen opmerkingen: