12 sep 2006

Na alweer een jaar thuis te zitten, ben ik het nu wel beetje errug zat.
Gelukkig doe ik standaard 1x in de 2weken op mijn nichtje Cheyenne passen, wat mij erg goed bevalt en ook super leuk vind, omdat ik het ook nog eens niet zomaar effe doen!! (...) en af en toe op mn nichtje Vera, nu zij naar school gaat zal dit vast wel minder worden ;-)
Nu ik me dus stukken beter voel, wil ik best wel weer proberen om aan het werk te gaan... Eigenlijk meer om weer uit te proberen of ik dit uberhaupt wel trekt.
Afgelopen maand heb ik 3 sollicitatie's opgestuurd, vanwaar ik wist dat ze personeel zochten, 1 van 1 dag per week, 1 van 2 dagen p.wk en 1 van 20uur, deze 'winkels' zijn niet waarvoor ik heb geleerd, maar ja je moet toch ergens beginnen hè?! Hopelijk krijg ik antwoord terug van deze winkels...dus bid met me mee, dat ik in mijn dagelijkse leventje wat variatie in zal krijgen...

Tuurlijk is mijn week ~ elke week wel gevarieerd, maar ik vul het toch liever in met 'werk' dan wat anders... Misschien dat ik dan wat meer kan gaan blog'n over van alles en nog wat... Want nu valt er eerlijk gezegd weinig te vertellen hihi

1 opmerking:

Ruth zei

Ik heb nog wel een oppasbaantje voor je...
Moet je alleen wel naar Assen afreizen...
hihi

succes met solliciteren, veel zegen!