17 okt 2007

autoloos

Vanaf woensdag 24 tot woensdag 31 oktober echt een geplande week VRIJ. Een welverdiende omdat ik in de vakantie door gewerkt hebt. Ik wilde mezelf trakteren op een lang weekendje Scheveningen met als topper naar de musical Tarzan. Jammer genoeg gaat dit niet meer door, omdat mn bolide vorige week ineens raar ging doen en ineens stopte op de A1, gelukkig kon ik de afslag Rijssen-Goor 200meter van de snelweg af halen zodat ik niet langs de razende verkeer op de A1 hoefte stil te staan. nu ik net van een late dienst terug kwam van mn werk. ik was eigenlijk 10uur klaar met werken, altijd uitgerekend nog een half uurtje langer op werk om de kas te tellen. dit keer was het zo druk dat ik nog ff een uurtje mn collega die nachtdienst had te helpen. Ik balen half 1 was ik thuis, de ANWB was gelukkig wel op mn werk net gearriveerd. Maar die gekke gast die bijna elke avond bij ons een kopje koffie komt halen als hij late dienst heeft, dacht ik ga lekker eerst mn bekertje koffie opdrinke zo heb ik bijna half uur moeten wachten op hem. Niet lang eigenlijk, maar ik had geen jas bij me en ik mocht niet in de auto wachten maar in de vieze koude natte gras langs de weg... brrrr
Wel grappig want hij (Martin) herkende me meteen. hahah dats was dan wel wat geruststellende... Mn pa wilde de auto niet omruilen dus de vastgelopen motor wordt gemaakt en dit is geen goedkope grap..ppfff
En dat was ff stresse voor me, nu merk ik dus hoe afhankelijk ik ben en het een 'probleem' is als ik geen auto ter beschikking hebt staan. Met openbaar vervoer kan ik niet op mn werk komen. Zonder auto moet ik op de die rottijden letten van de NS en als ik laat thuis ben als ik van Steev kom, moet ik in dat rot kleine busje van station naar huis, waar dan meestal van die enge chauffeurs in zitten of rare passegiers.
Ik zat ff met mn de kam in mn haren hahah. Gelukkig vriendin v.d. familie was net bevallen van een mooie jongen en lag in het ziekenhuis. Zij had haar auto dus ff niet nodig en mocht ik 'm gebruiken. ThanXx BiBi.. Nu kan ik met gerust hart naar mn werk en hoef ik mensen niet te vragen of ze me willen brengen en ophalen van mn werk!!

Geen opmerkingen: