5 okt 2007

Contract verlenging

Ik had het niet gedacht, mn baas v.d. BP Bolder @ the A1 heeft me per 1 oktober 2007 een jaarcontract gegeven Ik wist 't nog niet helemaal zekr, omdat ik toch best zo nu en dan ziek ben, wanneer ik mn infuus hebt moeten vervangen.. We hebben nu duidelijk afspraken gemaakt. Om de 4 weken ben ik in de 5e week een weekje 'ziek'... ben egt blij dat ik niet zonder werk zit. En dat ik mag blijven totdat ik misschien wat anders vind.
Ik vind het nog steeds leuk op 't station, leuke (nieuwe) collega's, met de ene wat beter dan met de ander.. en voor mij is het een bijverdienste, niet omdat ik moet werke. Zo zit ik nu financieel wat ruimer, niet veel maar toch wel iets.
Vandaar dat ik nu effe RECLAME (zie filmpjes) maakt voor de BP-stations!!
Ze zijn zo leuk en de nieuwe werkshirt is echt toppie, voor de dames dan hahah want de heren bij BP Bolder dragen liever toch nog gewoon het oude shirt.
(foto's volgen whahahah)

Geen opmerkingen: