8 jul 2008

Extra Onderzoeken

Zoals ik al in mn vorig blog schreef, moet ik aan een hart-holter
En het is een 48uurs-meting geworden.
22 juli moet ik nr Radboud om de holter aan te sluiten
de 24 juli moet ik terug komen om de holter in te leveren
En 19augustus moet ik terugkomen voor de EXTRA Long-Functie-Onderzoekjes
Dus dats weer lekker heen en weer gereisd.

Omdat ik zoveel afgevallen bent en maar niet zo snel aankomt. Is een stap om een dietiste erbij te vragen of ik uberhaupt wel genoeg binnen krijgt. Of dat er wat bij aangepast kan worden, om toch bij te komen.
Erg hè, meeste mensen willen afvallen en het lukt niet. BIj mij maakt het niet uit
of ik nou veeel eet. Ik (vr)eet als een gek soms, maar komt er echt niet van aan.
Zoals afgelopen weekjes heb ik de heeel wat gezondig. McDonalds(komt door de EK-actie's 2vr...), zelf frikandellen en hamburgers bakken, broodjes ei, zakjes chips (mini zakjes hoor?!) vette vis op de markt, snoepe en wat mn vriend altijd zegt Snaaien!!>> Niet echt 'gezond' dus. Lekker vet en te errug lekker whahahaha

Vind het wel spannend allemaal.
Mede omdat ik me idd niet zo lekker in mn vel zit, en overdag veel moe bent. Ik probeer wel zoveel mogelijk, als het kan, wakker te blijven, zodat ik snachts goed mijn nachtrust krijgt. Toch pak ik af en toe wel mn rustmomenten, want dat is dan op zulke momenten eventjes nodig.
Ik mag mezelf wel een schouderklopje geven, dat ik afgelopen zaterdag, relax't hebt kunnen deelnemen aan het vrijgezelle-feessie van mn lieve vriendin Tasmunah. Oh wat heb ik-wij gelachen zeg. En ik heb genoten en ik heb het lang vol kunnen houden. Het liefst blijf ik tot iedereen weg is, maar toch moet ik een grens trekken om te gaan. Best moeilijk vind ik het nog, maar ik moet echt wel aan mezelf denken..
Mijn hart bonst nog steeds als een gek zo nu en dan, ik blijf hieronder gewoon rustig en neem dan wel mn momenten om in de rust te zitten.

Gistern weer gewerkt en het was niet een makkie, ik voelde me wel snel uitgeput en vermoeid en toch zette ik de 8 volle uurtjes door. Even aan't werk geweest buiten om het terrein op te ruimen, nadat gedaan te hebben voelde ik me even zwak, maar ik bleef rustig ondanks het nare gevoel en onrust in mn lichaam.

Ik ben echt benieuwd wat de holter voor uitslag geeft en al die onderzoeken die ik in augustus moet doen wat dat mij brengen zal.

Ik leg het in Gods hand, dan komt het vast wel goed...

xx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mmm...

soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen...

je zus d

Anoniem zei

lieverd succes met al je onderzoeken, ik denk aan je. je weet toch, tot gauw! dikke kusz je vriendinnetje & vriendje

Anoniem zei

hi did,
je hebt het vrijgezellenfeest inderdaad heel goed kunnen volhouden, want het was voor iedereen best intensief .Wel heel Tof dat je erbij kon zijn het was ontzettend gezellig!

knuffel van
Danielle en niet te veel mac eten he! kentucky is beter hihih