28 jul 2008

up2date'tje

De hartholter was geen belemmering voor mij. Het warme weer jammer genoeg wel.
Gelukkig werd het donderdag pas echt warm en mocht ik ze gelukkig 'vroeg' in de ochtend lekkr verwijderen.
De plakkers jeukten als een gek en dat was ook wel te zien want ik krapte toch wel op de plakkers en toen ik ze eraf haalde zag je het resultaat, 'krapwondjes'
Wooeepss sorry. Maar ik ontdekte vandaag dat het er alweer rustig uit ziet.
De uitslag van de hartholter krijg ik 19 augustus pas te horen als ik voor Xtra controle nr Nijmegen moet en dan ook gesprek hebt met mn longarts en daarbij zal de cardioloog ook vast wel aanwezig zijn. Ik kan als ik wil eind deze week bellen wat de uitslag is of begin volgende week en dat ga ik ook denk het wel doen. Ben gewoon ongeduldig en wil het gewoon ook graag eventjes weten. Alhoewel ik het gevoel hebt dat er niet veel bijzonders is gebeurd in de 2 dagen. Ik denk als ze eens 2 weekjes eerder hadden gedaan dan wat meer activiteit in de recorder zou zitten. Maar goed we wachten gewoon eventje af.

En ja verder. Ik geniet van het weer, maar het is echt ook weer niet leuk. Ik merk continue dat ik net als andere PH-ers (extra) last hebben van benauwdheid en dat heb ik dus ook, dus wanneer het echt echt warm en de temp. hoog is. Loop ik nu effe niet graag her en der... Op mn werk is het gelukkig koel, maar zodra ik nr buiten stap is het echt Wooww, ff uitkieke dat ik geen klap krijg.

Mn auto'tje, daarmee gaat het redelijk goed, we zijn al zo'n beetje vriendjes geworden. (hè anne-marie??) En dat was echt ook wel nodig. Meteen na 1 dag rijden was de motor te heet en dat terwijl ik veel hebt geleerd bij de Opel die ik had. Altijd op de warmtemeter kijke. Altijd!! Daarna was het probleem, ik kon niet meer achteruit en in zn 5 rijden :S.. kabel kapot.... Volgende probleem: de andere kabel van de versnelling was gebroken en .... Afgelopen week begaf mn lampen ineens en bleek dus dat de schakelaar kapoetos was. Stront eigenwijs rij ik een week zonder lichten. Boeie dacht ik, maar toen ging het wel erg hard regenen en heb ik mijn kostbare lichten toch wel nodig. Mijn baas is automonteur geweest, (ja dan had hij het maar niet aan mn collega Marsha moeten zeggen) dus had hem gevraagd of hij er effe naar wilde kijken. Mn pappie beetje met een gekke stem. Hallo dame, je bent lid van de ANWB waarom bel je hun niet op in plaats van mij vertellen of je baas ernaar laten kijke. Maar goed. Alsnog op die dag goede gezinde man (baas) keek effe. En heeft er wat mee gefikst 2 draaitjes koppelen en wala there's light hihi.
Toch maar even langs de garage om te vragen of ze een andere schakelaar hebben en dat hadden ze wel. Het heeft wel weer een halve mijèr gekost, maar beter dat dan met draadjes werken. Ja toch.

Hahaha we maken weer eens veel mee.

3 opmerkingen:

anne-marie zei

Hoi Didi
Stom stuur ik je eerst een krabbel en nu lees ik je blog?
Dat vriendje worden met jouw bolide gaat lukken hoor.
Je hebt hem al van zoveel gebreken afgeholpen, dat toont hij straks door dankbaarheid .
Het is zoals met alles blijven geloven.
Ben ook benieuwd wat er allemaal uit de goocheldoos komt, maar vooral de trucs die ze hebben om je beter te laten voelen.
En wat het weer betrefd , ik heb niet geklaagt over 23 graden hoor, en met 30 heb ik de puff er niet voor, met andere woorden ,mij hoor je niet klagen. Didi , duim voor je ,hoi je taai, groetjes liefs anne-marie

Anoniem zei

Hi did,

please niet meer eigenwijs auto rijden als je lampen het niet doen he! kue nie....ie bin n gevaar veur oezelf en andern as ie zo met de oootoo ried o nie da?

hopen dat je auto er voorlopig goed tegenaan kan nu die nagekeken is!

blessings
danielle

Anoniem zei

Idd levensgevaarlijk

leest hier ook politie mee ??
(kijkt links en rechts...)

gelukkig doen ze het weer
de liggies

Gods Zegen Didi !

Trudy