20 nov 2005

Okaj was nu effe thuis voor week&dverlof, dat's wel effe fyn ;) Lekker relax gewoon effe thuis zijn, eigen bed, vertrouwd omgeving- oefenen hoe het pompje werkt en zelf toedienen van de infuus, natuurlyk eerst op 'n sinaasappeltje uitproberen, gheghe. Ma.dag weer terug, want moet nog een paar longtestjes doen. Dinsdag zal ik de medicijn echt toegediend krijgen... Er zyn wat vervelende bywerkingen met deze medicijn, daarover zal ik als ik terug ben jullie meer over vertel'n, okaj!! ik ben in de loop v.d. week wel weer thuis... Je merkt het wel vanzelf wanneer, [byv. online @msn ] Nou Laterzzzz

Note:
Velen zullen zich wel afvragen hoe het eruit ziet, 't pompje is net 'zo klein' als een mobieltje (8,5x5x2cm) Aan het pompje zit de infuuslijn bevestigd en in 't pompje zit dus de medicatie in het spuitje... Het is best een sterk medicijn, vandaar dat het maar héél weinig is eigenlijk krijg ik iets van 1ml p.dag?!

Geen opmerkingen: