14 nov 2005

Still Waitin'

Mijn laatste bezoek aan st.RadboudZknhs, Nijmegen was alweer een tijdje geleden?!(sept.)
De volgende stap was dus om met 'n nieuwe medicijn te beginnen, de Remodulin, hier wacht ik duzz nog steeds op... Het was effe een toestand met de verzekering die het eerst niet volledig wilde vergoeden, de verzekering wilde het een gedeeltelijk betalen, het ziekenhuis moest er bijdrage en ik zelf ;-/ 2 weken geleden heb ik maar weer eens gebeld, hoelang ik nou eigenlijk wel niet moet gaan wachten?! De longarts leefde wel met mij mee en begreep dat het snel nodig is om de met de Remo... te starten?! Ze zei dat ze er spoed achter had gezet, maar ja daar zie ik nog niet veel van ;-(... en dat ik hoogwaarschijnelijk in week45 naar Nijmegen zal moeten komen... Nou dus nog niet... Ga v.d. week maar weer bellen, want ik hou het niet meer zo... voorbeeldje; was net op mijn lief nichtje Vera passen, wilde daarna effe wat boodskapjes doen, nou ik stapte net' de auto uit en was al buiten adem, en besloot het maar niet te doen en ben maar naar huis gereden. Nou dat's niet nix duzz... Morgen, morgen ga ik bellen!!

Geen opmerkingen: