31 mrt 2008

Gezocht: Verkoopmedewerker tankstation (m/v) Rijksweg A1 te Holten

BP Bolder zoekt Service Medewerkster(s).
Service Tankstation aan de A1 bij Holten
Er worden kandidaten gezocht in Overijssel.
De werkgever is werkzaam in de sector Tankstation.

Intresse?!?!, stuur je sollicitatie naar mij en naar het onderstaande adres. En zet daarbij dat je het via mij op de hoogte bent gesteld. Want dan krijg IK een Promotie-Bonus
Waarom ook naar mij, want dan moet ik het aan mn werkgever geven dat ik deel wil uitmaken van de Bonus;)

Kom naar één van de leukste stations van Nederland.
BP is een modern, dynamisch, internationaal gevestigd energiebedrijf met miljoenen klanten elke dag en overal ter wereld. Met zo'n 370 BP service stations is BP de op één na grootste brandstofleverancier in Nederland waar kwaliteit en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Naast het laatste op het gebied van brandstoffen, voorzien BP service stations haar klanten van kwalitatieve shop- en foodproducten. BP is een klasse retailer en heeft de ambitie om uit te groeien tot 'een retailer van wereldklasse!'

Als service medewerker op een BP service station ben je ons visite kaartje, je helpt onze klanten, geeft hen advies over onze producten en zorgt dat shopartikelen en brandstof worden afgerekend. Actief verkopen aan de kassa is hier een onderdeel van. Samen met enthousiaste collega's zorg je ook dat de schappen goed gevuld blijven en dat shop en terrein er aantrekkelijk, schoon en verzorgd uitzien.
BP heeft te bieden:
*Verantwoordelijke baan
*Bonussysteem
*Afwisselend werk
*Leuke, enthousiaste collega's
*Dynamische omgeving
*Flexibele werktijden
*Prima opleiding, erkend diploma
*Doorgroeimogelijkheden BP verwacht voor deze functies:
*Leeftijd 18 jaar of ouder
*Opleiding VMBO-niveau
*Werken in wisselende diensten
*Commerciële instelling
*Klant- en servicegericht denken en handelen
*Zelfstandig kunnen werken
*Flexibele inzet
*Gericht op hygiëne, orde en netheid
*Volgen van een 3 weken durende (fulltime) training
*In bezit van rijbewijs B en auto
*Verklaring omtrent gedrag ( VOG )

Voorkeurvacature
*Een stage is een praktische leertijd en vaak onderdeel van een studie of opleiding.
*Een leerbaan is een combinatie van werken en een opleiding volgen. De opleiding kan op verschillende manieren worden ingevuld. De beroepsbegeleidende leerweg (BBL) is daarvan een voorbeeld.
*Een 45-plusbaan
De werkgever geeft aan dat de vacature past binnen het diversiteitsbeleid van de overheid.
*Een baan voor allochtonen
De werkgever geeft aan dat de vacature past binnen het diversiteitsbeleid van de overheid.



Arbeidsvoorwaarden
Aantal uur per week: 32
Salarisindicatie: In overleg
Arbeidsovereenkomst: Vast
Beloningsvorm: Vast loon / uurloon

Werktijden
Onregelmatige tijden voor de Ochtend Middag Avond Nacht
Maandag t/m Zondag


Ploegendienst (3-4)
Storingsdienst (geen)


Gevraagde ervaring
Verkoopmedewerker (tankstation) 12 maanden ervaring

Gevraagde opleiding
-

Talenkennis
Nederlands : mondeling Goed, schriftelijk Goed


Rijbewijs
B

Overige eisen
-


Contactpersoon: C. Koopal
Telefoon: 010-24914219
E-mailadres: chris.koopal@bp.com

BP / Actomat
Rivium Boulevard 301
2909LK CAPELLE AAN DEN IJSSEL
www.bp.nl

https://www.werk.nl/portal/page/portal/werk_nl/werknemer/zoekresultaten?resultOffset=6&headWords=tankstation&extLeverancierset=true&ovVacInput=false&werktype=geen&aantalUrenPerWeek=40®ios=4&pageSize=20&vacBankWerknl=true&entryId=3018703&selectedExtLeveranciers=2&contract=geen&vkv=false&layout=uitgebreid&searchmode=eenvoudig&search=true&beloningset=true&isOpdracht=false&werklocatieType=regio&_piref36_134245_36_134040_134040.strutsAction=/werknemer/displayVacature.do

Nou lijk je dit nou leuk?! Waar wacht je dan nog op?! En vergeet niet vermelden!! dat je het van mij hebt en mij je sollicitatie te sturen. Ik werk dus bij dit bedrijf BP Bolder te Holten.

1 opmerking:

kilic kayhan zei

hoi, ik zocht op google wat over tankstation en zag jouw blog.
ik heb wel interesse in dat werk.
het link die jij geeft word niet geopend mijn mail adres is kilic.kayhan@gmail.com als jij mij een mail stuurt met welke adres ik mijn cv moet mailen doe ik dat groeten,

kilic kayhan.