27 dec 2005

de hele week voor kerst al ziek geweest en toch druk in de weer voor Cheyenne, Ik heb het echt goed te pakken hoor... Ben nog steeds hoestiger en het houdt maar niet op, strax maar naar de huisarts want die wil mijn longen wel effe horen... krijg er koppijn erbij ook nog!!
en het verkouden houd ook maar niet op ;(... Deze week maar goed uitzieken, dat lijkt mij een goed plan... Gisteren dus die kerstdiner gehad met vrienden en Lieve vriendinnen zijn erg ongerust want mijn hoest klink echt niet gezond... Ik hoop dat ik niet al te erg iets hebt opgelopen, zal niet best zijn... Want ik mot wel zuunig àn doen met m'n longen!!

06-01-2006
Het hoesten is ondertussen al verminderd, vandaag naar KNO-arts geweest, blijk dat er(perferatie-)gaatje achterin mijn neusholtes hebt, daardoor zal ik vaker verkouden zijn, en moet het af en toe schoonspuiten met zout+water. HIerbij mijn rechter-oor die af en toe dicht lijkt te zijn kan hierdoor een oorzaak zijn, maar die moet ik gewoon goed vet houden met oordruppels!! en nee het is niet en ik ben niet zielig, het gebeurd je gewoon!! whahahihii

Geen opmerkingen: