6 dec 2005

Eindelijk Zeh :-|

Eindelijk gisteren (5dec.) mijn medicijnen zijn eindelijk binnen... Stel als de dosering nou hoger was, dan zat ik misschien wel zonder medicijnen, en dan zat ik met een héél groot probleem!! Vanmiddag moet ik dus weer 'effe' naar Nijmegen... Ik hoop dat ik genoeg mee krijgt, want het duurt echt lang voordat ze binnen zijn... Fustrerend eigenlijk!! Ik weet niet hoor, nou ik weet het eigenlijk wel... Ik wil hier bij Nijmegen niet onder behandeling blijven... Communicatie, bereikbaarheid, 'intensieve contact houden' nou vergeet het maar ;-/ uugggh... Een aantal mensen heb ik dit al verteld en gezegd... Ik ga aangeven dat ik naar VU ziekenhuis in A'dam ga... Met hun contacten houdt en communiceerd... Heb al een aantal keren gehad dat in naar Radboud belt, of het is in gesprek of ze pakken niet op, of ze zeggen bijv. misschien kan je je huisarts effe bellen?? Nou en het ergste is dus nu, mijn huisarts?? uuumm ja ze (zknhs Nymegen) hebben mijn hem nog niet eens echt op de hoogte gesteld van dat ik deze medicijn hebt... Moet ik dan zelf overal achteraan gaan?!

Geen opmerkingen: