27 dec 2005

iedereen een geselliebellie X~mazzDajzz gehad?? Vast wel toh??
Nou ik wel tenminste... Xmaz~n8 heb'n we lekka @myPalace ZalmRisotto met Gamba'z nog in z'n harnasje gegeten en Crabclaws en ZalmSpies heerlijk jah-Eerste kerstdag naar de dienst en daarna lekker gegeten bij de (skoon)ouders van Armand&Natalie.. Jummie en 2e kerstdag had'n we een doopdienst van een neefje en nichtje, super veel gegeten, de schalen met eten bleven maar langs komen, onze bord was te klein.... hahahah tegen 3'n zijn we (A,N&ik) nr huis gegaan... Gezelli met Tali SoundOfMusic gekeken, nou ja Natalie bleef wakker want die had al gesnurkt in de auto ik ook hoor trouwens, maar ik kon nog wel verder gaan snurken, Armanoes lag al meteen voor tapijt op de bank hahahah en ik lag maar wat te dommelen af en toe een lachje gegiechel om wat er gebeurde, want 'k kende de film wel, maar had 't nooit echt volledig gezien... tenminste alle liedjes die er gezongen zijn, heb ik nu gehoord hahahah.... om 20u op naar SteakRibHouse in Boekelo, want daar hadden we een Friendzz~Xmazz*Diner... met 25gasten, want meer kon niet... Alhoewel Marcus en Marlinde later nog eens bij aanschoven... Leuk gezellig dat jullie er waren...iedereen een kadootje van de kerstman gekregen die er liep maar de kadoowz zelf waren wat minder hahhaa... zoals de SexySantaSchort gheghe die de meeste boyz kregen... de rest waren wel leuk, fotolijstje, boekensteunhouder, en een drinkspelletje hahaha... ondanks dat iedereen het al wel had gehad en toch nog een toetje erbij... en niet te vergeten de groepsfoto, zoals altijd net zo gekkkk

Nou wat een gezellige kerst heb ik dit jaar weer gehad zeh...

Geen opmerkingen: