19 dec 2005

Effe Voorstellen aan een
"Klein Bijzonder Wondertje..."

already 1 week @ this world

Het was 12 dec. 2006, zat om half 2 nog in myn pyama, 's morgens werd ik wakker en had een gevoeld, hé het is vandaag 12-12, dat was een datum die de gynaecoloog ook had geprikt voor de uitgerekende datum, dat mijn zus (Natasja) te horen kreeg, toen ze wist dat ze zwanger was... maar nee uiteindelijk was de uitgerekende datum 6 jan.'06?!
11 dec. had ik een verjaardag van James B. en de toekomstige vader Glen (op dat moment nog wel jah) vertelde dat Natas een tijdje beneden had gezeten...in de restauratie in 't ziekenhuis... En toen dacht ik al van ooeeefff... nou de middag en 's avonds gezeten en evt. gelopen... Dan kan het kindje best komen, en idd. Natas vertelde: > na 20u toen iedereen weg was, had ze al wat steekjes in haar buik.. Niet wetende dat het weeën zou kunnen zijn... Die bleven maar aanhouden die nacht... Om 6u 's ochtends belt Natas, Glenn maar effe op, 'wil je nu komen?? Glen: hhuu Ja is goed, je hebt toch geen weeën?? Uuhmm zegt Natas, ik denk het wel jah... Glen is klaar wakker natuurlijk en springt uit bed... Tegen 8'ten begint het echt... puffen, ademen, van alles nog wat ;-) Glenn belt mij om 13.30u op mijn mobiel en zegt "is oe pa doar??" ik: Jah... mag ik 'm effe dàh, zegt Glen... Ik dacht meteen hahaha BEEEBBBBIIIEE izz er.. En ja opa Henk'z gezicht straalt ZE heet Cheyenne... Ikku zegt: Ikku ook Glen spreken... Ik wist het wel, hoe laat is ze geboren.. half 1, een uur nadat ze was geboren... Nou we waren er als kippen erbij...Holder-de-bolder... wilde zo in mijn sloffie weg gaan... okaj rustuuggg... moest nog 1s tandenpoetsen jah... andere kleren aan... opa Henk... Skiet eens op tante... Jij ook... luiwammes...

Nou & KIJK EENS



<< Cheyenne Mandy ;-)
1,5uur in tha open Air.. klein maar fijn...







Hier effe met trotse mama Taske



...en hier met trotse papa Glen.iator

Geen opmerkingen: