7 dec 2005

idd. ben gisteren dus er naar Nijmegen geweest, de medicijnen waren binne, FINALLYik heb nu effe goed besproken met hun heb nu ook andere telefoonnummers gekregen... En in vervolg moet ik gewoon zeggen dat ze mijn longarts of een andere moeten oppiepen en idem met de PAH-verpleegkundige... Ze vondu het wel vervelend, maar ze wisten ook wel dat ik contact maar had genomen Martha Wagenaar van VUziekenhuis... Ik kijk nog effe hoe dit gaat... Maar het belangrijkste vind ik dat ze mijn huisarts nu op de hoogte stellen!!! ik kijk er maar nog effe tegen aan, blijf nog wel daar maar als weer dezelfde liedje wordt... ga ik echt vragen of ik naar VU mag...Mijn dosering is opverhoogd naar 10ng, dus het wordt steeds spannender qua bijwerkingen?! Ik had nu weer barstende koppijn.. gelukkig nu heel wat minder dan vanochtend.. Het begon al gister-avond, sliep na Desp.Housewife, meteen, die moest ik toch effe kieku heur ... werd om 2 uur wakr en dacht dat het al 6uur was ofzo, ben toen maar mijn bed ingekropen... om 8uur was ik al wakker kon niet slapen, maar had super erg hoofdpijn, gelukkig is het nu minder etc.etc. dus dat is weer effe door een beginstadium doorbijten..

But I keep on Going and I feel God is With me,
want op forums staan dat mensen bij verhoging.. wel een week soms last hebben van het opbouwen... Ik zie echt Gods Wonder Hand in

Galleegelujaaa

Geen opmerkingen: