11 apr 2008

eindelijk terug gebeld :)

he he vandaag eens eindelijk eens gebeld door de PH-verpleegkundige. Had vorige weekend al gebeld of 1 van mn artsen of de PH verpl.kundige mij wilt belle incl de reden waarom en nu vanochtend heeft 1 van hun mij teruggebeld. Ook nog eens na deze week 2x te hebben gebeld. Mijn reumatoloog hier in Almelo was ook niet te bereiken, nou ja ik denk ook wel dat het komt dat er een ander secetaresse zit die niet precies weet wie ik ben, de wat langere secetaresse piepte mn arts altijd meteen op. Maar ja hier was de antwoord, dr. Haagsma belt je maandag of dinsdag wel terug met het telefonisch spreekuur. Lekker is dat hè
Ik zal dit weekend maar even moeten doorbijten met de pijn en een strip para's per dag, maandag belt mn PH-arts en misschien moet ik wel voor Xtra controle kome.
Bah het ging net zo goed met mij en nu gebeurd er dit But life's goes on. Gelukkig komt mn vriend dit weekend weer, dan mag hij lekker mn huishouden op peil zetten, want door de pijn is er 2wkn er niet veel van gekomen

Geen opmerkingen: