16 apr 2008

Xtra Controle @ St.Radboud (2)

gistern dus voor die Xtra controle zknhs geweest.
Gelukkig viel het mee!! Het ligt gelukkig niet aan de PH, maar dat dacht ik al wel. Meer gericht op de SLE.
Heb nu een kleine dosis ontstekingsremmende medicijnen gekregen(meloxicam) deze voor de nacht en overdag gewoon houden op de paracetamolletjes. Ook voor de zekerheid bloed geprikt,maar daar maak ik me niet druk om, gelukkig;)
Kheb vannacht egt geslapen :) af en toe wel wakker omdat ik gistern bij thuiskomst ook net nieuw infuus weer hebt geschoten.
Moet nu effe de rust nemen om aan de medicijn te wennen en weer op kracht te komen. Ik voel me vandaag errug beroerd, moet idd wennen aan de medicijn.
Heb vandaag nix binnen kunnen houden en vanochtend een hartkloppig gehad wat effe verontrustend was, maar het ging gelukkig wel weer na kwartiertje rustiger kloppen
Next woensdag weer aan de slag @work tenminste als oké mt me gaat.

Geen opmerkingen: