14 apr 2008

Xtra Controle @ St.Radboud

Hoeraaa Ik heb de weekend goed doorgebracht.
God Dank, dat de pijn wat minder was dan afgelopen week.
Wel zo dan wanneer ik tijdje zat en stond en moest gaan opstaan of zitten dat ik dan effe had van oooh rustig opstaan of gaan zitten.
sNachts ging het iets minder, veel last van mn armen en zere rug
en veel wakker door de pijn en doordat ik het benauwd had.
Maar ik heb de weekend rustig kunnen zijn, zonder zoveeeeel para's te moeten slikken.

Vandaag (nu net) heeft de PH-verpleegkundige Nicole gebeld dat dr. Vonk mij toch wel even wilt zien. Ten eerste is dat makkelijker dan aan de telefoon, de andere reden is. Omdat ik al zolang niet zo'n erge last hebt van mn gewrichten en nu ineens zoooo erg. Wil ze me toch ook wel even voelen. Gelukkig zijn mn enkels, polsen e.d niet opgezwollen. Hoop dat het mee zal vallen en vind het ook echt wel fijner dat ze het niet zo afdoen met een telefoontje, maar dat ze het serieus willen behandelen.
Nou hoe het afgelopen is horen jullie morgen.


Dinsdag 15april 2008 :
EXTRA controle @ dr. Vonk - UMCN St.Radboud

Geen opmerkingen: