2 aug 2008

de laatster dagen (afgelopen week)

...gaat het niet zo heel lekker met me.
Slaap slecht omdat ik raar maar waar niet op mn rug kan liggen of op mn zij. Links erger dan de rechter. Wat er nou precies aan de hand is weet ik niet (meer). Ik heb het eerder gehad. Wat ik nu de afgelopen dagen doe ik 'half-zittend-slapen' Vloerkussen in bed kussens daar onder en 'proberen' te slapen dan maar. Het is niet echt een fijne houding, elke x wordt ik er wakker van. Vanaf woensdag kon ik af en toe eindelijk weers op mn rechter zij liggen, gelukkig even weer een andere houding. Vrijdag kon weers een beetje plat liggen, ook nog met moeite. Mar wat voel je dan vraag je je nu eventjes af?? NOu het voelt alsof ik geen lucht krijgt. Het doet zeer als ik moet gaan ademen. Het doet pijn op mn borst en in mn rug. Ja dat heb ik ook nog. Mn bovenrug doet echt zoveel pijn en daardoor komt het ook denk het dat ik uberhaupt zo moeilijk ademt. Ook eigenlijk wanneer ik inspanning doe, kom ik extra zuurstof te kort. Ik heb er nog steeds last van. Ben laatster dagen heel erg moe. Totaal niet lui, ik wil zo graag van alles doen maar het lukt me op 1 of ander manier gewoon niet.
Ik hou het nu even gewoon niet vol om 6-8uurtjes te werken.
En dat is dan alleen maar kassa-draaien op een stoel. Ik wordt elke x misselijk v.d. pijn. Niet leuk meer ...Woensdag had ik even een goeie dag, maar het was spannend.
's Ochtend om kwart voor 9 nr nr Enschede gereden op onze scooter..Heb er een kleine uurtje over gedaan. Spullen afgezet en ben toen onze 2e helm (de mijne) wezen ophalen in Glanerburg en toen weer terug nr enschede.. FF relaxed en toen weze lunche met steven, i.d stad en toen weze winkelen.. Ik heb van steev een hele leuke lieve mooie ringetje gekregen, zomaar...En het grappige ervan, ik had een ring voor Steev besteld, omdat hij al enige tijd zat te zeuren dat hij zn zilveren ring kwijt was geraakt en zich 'kaal' voelde, Dus heb ik nr een ring gekeken.. Zie vorige blogfoto!!
Het was heel leuk en gezellig om te shoppen met hem dit keer, allebei in onze sas hihi. Meestal erger hij zich aan me dat ik echt winkel in en winkel uit ga en niet meteen haalt wat ik leuk vind whahaha, ja sorry wen daar maar aan hoor hihi.
savonds rond half 7 ben ik terug gegaan op de scooter.
Thuis aangekomen had ik het helemaal gehad. Moe maar het was een mooie leuke gezellige dag.. Helemaal toppie maar het heeft me weer heeeeel veeeeel energie gekoste en ik mag wel zeggen positieve energie hoor. Want de donderdag was het weer helemaal mis, mijn energie was op en op. Weers misselijk v.d. pijn.

Geen opmerkingen: