3 aug 2008

Vandaag, dit weekend ging het weer iets beter.
De pijn in mn rug is er nog wel, vooral als ik ga liggen.
Rustig proberen te ademen zodat de pijn lichter wordt
en niet in paniek raken, maar dat doe ik niet.

'sMorgens opsta is het helemaal erg ;( Dan ben ik gewoon stijf van de ...weet ik niet... spieren??
Dingen doen zoals afwassen, afdrogen, stofzuigen, etc. zal ik in etappes moeten doen.
Mn bed wordt en kan ook niet even meteen opgemaakt worden, want mn spieren en gewrichten zullen dus eerst wat soepeler moeten worden..

Morgen weer na bouwvakantie op mn nichtjes Cheyenne&Ayiana passen. Nou eens eve kijke hoe dat allemaal gaat. Hopelijk heeft tante Didi wat energie genoeg om de meiden te kunnen vermaken


Whahaha hun gekke bui'tjes Cheyenne >> uhmmm fotoowww???
Ayiana >> Neeeej Didi Neeeej!!

Geen opmerkingen: