5 aug 2008

nr huisartsenpost

Vannacht was het erg heftig de pijn, het ademen deed echt zeer en het opstaan of lopen was me al te zwaar.
Gistern moest ik oppassen dus en het ging redelijk goed, onderweg naar huis begon de pijn al terug te komen. Heb toen mn pappie even gebeld of hij me kan komen masseren, met de zin van misschien helpt het als mn spieren weer wat soepeler zit.
En ja, het ging 'eventjes' goed. Ben daarna meteen nr bed gegaan, maar de pijn en het moeilijk ademen en de pijn erbij werd alleen maar steeds heftiger.
Ben vannacht om 12uur met mn pappie nr huisartsenpost gegaan, om zeker van te zijn dat er nix aan de hand is met mn PH... Mn spieren zaten echt vast en daardoor dat het pijn doet wanneer ik diep adem of me inspand. Maar ja dat wist ik zelf ook wel, dat het door de zere rug komt en dat het mn spieren zijn die alles pijn geeft.

Ik heb diclofenac gekregen, soort spierpijn ontspanner, heb vannacht eindelijk een beetje kunnen slapen, maar de pijn is er nog wel bij diep ademen en inspanning. Nou ik ga goed uitrusten dezer dagen en hopelijk dat ik over 3dgn goed te pas bent op 8-8-8 want dan heb ik een bruiloft van 2 lieve vrienden van me >>> Dirk&Tasmunah<<<

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Meis,

Ik lees ff niet je blog en dan meteen lees ik dit allemaal. Pfff dacht dat het met mij ff niet oed ging maar jij bent nog ne wat erger. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen alleen denk aan jezelf en neem de rust die je nodig hebt en anders misschien een warm bad of een warme douche als dat je helpt Maar ik ken het ik loop al mijn hele leven met spierpijn ik slik dagelijks pijnstillers voor mijn rug
dus wat dat betreft weet ik wel hoe en wat

Meisje veel sterkte

Liefs Lonneke