6 aug 2008

Gistern mn longarts eindelijk te pakken gekregen, dat ze me terug belt.
Diclofenac mag ik ovb door blijven slikken, en de Meloxicam moet ik 'tijdelijk' eventje stoppen. Ik kan zeggen dat het heeft geholpen eergistern-nacht. Heb na lange tijd wat beter kunnen slapen. De dag ging goed, alleen was ik smorgens mn pilletje vergeten en voelde ik rond etenstijd de pijn weer. Vanochtend netjes en wel mn pilletje genomen en de pijn is minder, dus ik voel het nog wel, maar lichtjes gelukkig.
Vandaag even, nu ik een beetje goede dag hebt, de stad in (Enschede) om naar kleren te kijke en te kopen voor overmorgen.
Ja sorry hooor, ik heb gewoon de fut niet voor gehad om dat te doen, dan maar op laatste moment. Ik hoop dat ik wat kan vinden.

Iedereen fijne gezegende dag xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

hi sweet dd,
I see you tomorrow op de bruilofd van Ta-Di! Hopelijk voel je je iets beter.

Tot morgen did,

x Danie