12 aug 2008

pijn lijden & slecht slapen

Het is nu precies een week dat ik 'diclofenac' gebruikt.
Ik kan je vertellen het heeft geholpen, en het helpt nu met halve werk.
Overdag heb ik lichte last, maar zodra ik ga liggen of steun tegen mn rug, doet het ademen pijn. Het liggen 'op de rug' lukt voor eventjes, niet lang. Hoogstens een half uurtje dan val ik net in slaap en dan schrik ik wakker omdat ik geen lucht krijgt.
Het doet echt ontiegelijk veel pijn, vooral savonds. Snachts kan ik wel janken, van de pijn en ik wil dan zo graag slapen, maar het kan en lukt me gewoon weg niet, door de pijn.
Door de diclo wordt ik ook erg slaperig, wat ik absoluut helemaal niet fijn vind. Tuurlijk dan heb ik mijn rust, maar dan wordt het snachts alleen maar moeilijker.
Ik wordt nu elke ochtend rond 6uur klaar wakker, toch probeer ik dan nog een beetje te slapen. Tot 9uur en dan is het genoeg voor mij en kruip ik mn bed uit met moeite.
Want ik wil standaard tussen 9 en 10 de diclo slikken en savonds tussen 5 en 6. Ik moet het innemen wanneer ik ga eten, anders krijg ik maagzuur en dat is niet prettig.
Vooral nu ik ook last hebt van mn infuus, die steekt als een gek zo nu en dan.

1 opmerking:

anne-marie zei

hoi didi mi
wat is dat nou mijn meisje
Bah , dat gaat niet goed he.
Heb het even allemaal moeten missen, lees maar mijn 3 laatste blogs op hyves
Maar duim duim ,dat het toch snel beter mag gaan met jouw knuff van annmarie