22 aug 2008

Think about it!!

Ik was beetje aan het kijke op mn hyves, wat mensen hadden geschreven, wat ze aan het doen zijn, wat er op dit moment in hun gedachtens speelt. Nou ja dat zetten ze-we er natuurlijk neer wanneer we er zin in hebben en er aan denken.

Dit las ik vandaag bij DJ bij zn "What's on their mind"
So what's is on his mind


KANKER,
een klein woordje,
met zo'n groot effect.
doet je huilen van schrik.
een woordje van 6 letters lang,
voor de een een scheldwoord..
voor de ander de dood!

dus denk na bij wat je zegt!



Dits heel sterk, ik vind ook niet fijn om dit woord te horen.
Laatst was ik ook bij vriendin-zus, dat haar dochter een keer overstuur thuis kwam want een jongen op haar school zei het woord.
Het deed haar heel veel, nog steeds veel pijn.
Waarom?? Omdat dat woord doet denken aan tante Mandy, mijn moeder.

Dus mensen, denk na voordat je wat zegt!!!

2 opmerkingen:

anne-marie zei

ieder van ons heeft wel iemand aan deze vreselijke ziekte verloren.
Heb mensen zien lijden ,hebben van alles ondergaan,in de hoop langer te leven.
Nu nog dagelijks om me heen.
iemand die het woord gebruikt zonder nadenken, zal er op een later tijdstip beslist wel eens mee geconfronteerd worden.
Het is iets dat je niet meer ontloopt in deze tijd
groetjes anne-marie

Anoniem zei

ik ben het ermee eens
sommige dingen worden zo gemakkelijk gezegd
het zijn stopwoorden
die eerder iets in gang zetten dan stoppen


Trudy